Consultare de piață pentru achiziția de servicii de Campanie media pentru campania de informare a Fazei II a Proiectului „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România – cod SMIS 325483”

ANUNȚ PRIVIND CONSULTAREA PIEȚEI

 

  1. Denumirea autorităţii contractante şi datele de contact:

Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară cu sediul în București, Splaiul Independenței nr.202A, sector 6, Tel/fax: 021.315.25.20

 

  1. Adresa de internet unde sunt publicate informaţiile cu privire la procesul de consultare a pieţei:

www.e-licitatie.ro/ Anunțuri /Consultarea pieței;

Website ANCPI (www.ancpi.ro).

 

  • Obiectul consultării de piaţă

        Soluţie financiară și tehnică (sugestii/propuneri pentru caietul de sarcini) în vederea demarării achiziţiei de servicii de Campanie media pentru campania de informare a Fazei II a Proiectului „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România – cod SMIS 325483”.

 

  1. Contextul realizării consultării pieței

      ANCPI este beneficiarul Proiectului major „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”, care a făcut obiectul Axei prioritare 11 – Extinderea geografică a sistemului de înregistrare a proprietăților în cadastru și cartea funciară. Proiectul beneficiază de cofinanțare din fondurile structurale ale UE, deoarece contribuie la realizarea obiectivelor de coeziune și integrare socială ale acesteia.

Până la 31 decembrie 2023, Proiectul major a fost cofinanțat prin Programul Operațional Regional. Prin Legea nr. 338/2023, Proiectul a fost etapizat astfel încât, începând cu 1 ianuarie 2024, Faza II a Proiectului beneficiază de finanțare prin Programul Creștere Inteligentă, Digitalizare și Instrumente Financiare (PoCIDIF) 2021-2027.

Îndeplinirea obiectivelor Proiectului major este condiționată de implicarea activă a proprietarilor și a autorităților locale din UAT-urile beneficiare. În acest scop este necesară derularea unei campanii de informare și conștientizare.

Obiectivul general la care contribuie Campania media este informarea cetățenilor din aproximativ 470 de comune, a autorităților locale și a altor părți interesate despre beneficiile realizării înregistrării sistematice a proprietăților, modul în care se pot implica pentru derularea optimă a Proiectului, precum și despre faptul că lucrările sunt finanțate din fonduri europene în ambele perioade de programare (Faza I POR 2014-2020 și Faza II POCIDIF 2021-2027).

De asemenea, proprietarii imobilelor trebuie informați despre faptul că documentele tehnice ale cadastrului pot fi consultate, iar în cazul în care consideră că s-au produs erori, aceștia pot depune contestații.

Având în vedere importanța, volumul și complexitatea activităților din cadrul Proiectului major, precum și amploarea rezultatelor, pentru coordonarea și implementarea eficientă dar și pentru informarea beneficiarilor, ANCPI a identificat necesitatea realizării mai multor activități de comunicare la nivel național, conform Secțiunii 3.21 din Anexa OMIPE  nr. 2050/15.05.2024 – Ghidul Solicitantului.

Astfel, au fost identificate următoarele activități de comunicare care trebuie să se deruleze în Faza II a Proiectului major:

  1. Realizarea de produse de informare și promovare (procedura de achiziție aflată în derulare).
  2. Realizarea și difuzarea unui spot TV, realizarea unei campanii online.
  3. Realizarea unui portofoliu de fotografii și a unei prezentări care să reutilizeze vizualurile (fotografii/filmări) din timpul Proiectului și la finalizarea acestuia, care să promoveze evoluția Proiectului în timp și să arate impactul sprijinului financiar european.
  4. Organizarea unui eveniment cu participarea tuturor factorilor implicați și a reprezentanților Comisiei Europene, Reprezentanței Comisiei Europene în România, Biroului Parlamentului European în România, Autorității de Management finanțatoare și Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene.

În consecință, Autoritatea contractantă dorește să achiziționeze servicii „Campanie Media” în cadrul Proiectului major, Faza II, „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”, cod SMIS 325483.

Achiziția de servicii „Campanie media” este necesară pentru realizarea și difuzarea unui spot video, a unei campanii în mediu online, a unui portofoliu de fotografii și a unei prezentări, precum și organizarea unui eveniment.

Scopul desfășurării prezentului proces de consultare a pieței este:

  • de a obține o înțelegere suplimentară în ceea ce privește piața relevantă a obiectului achiziției;
  • de a cunoaște numărul și capacitatea operatorilor economici eligibili, relația între operatorii economici care acționează pe piața relevantă, oportunitățile de cooperare și intensitatea concurenței, noile soluții disponibile pe piață și evaluarea ideilor, folosirea cunoștințelor și a experienței operatorilor economici care acționează pe piața relevantă pentru a îmbunătăți documentele achiziției (caiet de sarcini/specificații tehnice, propunere de contract, strategia de contractare, prețuri estimate etc.)
  • de a informa operatorii economici cu privire la planurile de achiziție ale Autorității Contractante.

 

  1. Descrierea necesităţilor Autorității contractante

Prezenta consultare de piață este necesară în vederea estimării corecte a valorii de piață pentru următoarele servicii:

  1. a) Realizarea /difuzarea următoarelor:
  • Realizarea unui spot video, în conformitate cu regulile Ghidului de identitate vizuală „Vizibilitate, Transparență și Comunicare în perioada de programare 2021-2027” și cu instrucțiunile privind proiectele fazate, respectiv includerea ambelor perioade de programare (POR 2014-2020 și PoCIDIF 2021-2027).
  • Difuzarea spotului video pe stațiile TV.
  • Realizarea unei Campanii de informare în mediul online, respectiv publicarea mai multor articole/advertoriale, care să detalieze etapele procesului de înregistrare sistematică a proprietăților, astfel încât atât proprietarii, cât și autoritățile locale, liderii de opinie din zonele respective și prestatorii să înțeleagă importanța realizării înregistrării sistematice a proprietăților și să coopereze cu autoritățile centrale și locale.
  • Realizarea și difuzarea advertorialelor pe website-urile care să respecte cerințele solicitate.
  • Realizarea unui banner web care va fi utilizat în campania online.
  • Realizarea unui portofoliu de fotografii, cu rezoluție optimă, de pe parcursul desfășurării Proiectului, pentru a ilustra evoluția acestuia.
  • Realizarea unei prezentări care să reutilizeze vizualurile (fotografii/filmări) realizate în timpul Proiectului și la finalizarea lucrărilor în UAT-uri, care să promoveze evoluția Proiectului în timp și să arate impactul sprijinului financiar european.
  1. b) Organizarea:

Organizarea unui eveniment cu participarea a reprezentanților Uniunii Europene care să marcheze finalizarea înregistrării sistematice într-unul din UAT-urile beneficiare.

Având în vedere că nu există contracte istorice similare sau cu același obiect în cadrul instituției, pentru o estimare corectă și în acord cu tendințele pieței de profil se solicită soluții financiare privind estimarea valorii precum și sugestii/propuneri pentru caietul de sarcini în vederea demarării achiziţiei de servicii de Campanie media pentru campania de informare a Fazei II a Proiectului „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România – cod SMIS 325483”.

 

Soluțiile financiare se vor prezenta conform tabelului următor:

Serviciu Nr. buc. Val. unitară TOTAL fără TVA
 

 

 

Campanie TV

Realizare spot TV1   1
 

 

 

Difuzare spot TV2

Pachet Etapa I
Pachet Etapa II
Pachet Etapa III
 

 

 

 

 

 

 

 

Campanie online

 

 

 

 

 

Realizare/Difuzare advertoriale3

Pachet Etapa I
Pachet Etapa II
Pachet Etapa III
 

Realizare banner web4

 

1

 

 

 

Campanie Facebook/Instagram geotargetare, microtargetare, promovare pagina web a ANCPI5

Pachet Etapa I
Pachet Etapa II
Pachet Etapa III
Prezentare și portofoliu fotografii Realizarea unui portofoliu de fotografii6 1
Prezentare7 1
Eveniment Organizare eveniment8 1

 

Notă:

1 prețul reprezintă realizarea spotului TV

2 prețul cuprinde întregul pachet de difuzare a spotului la stațiile TV, pe fiecare dintre cele trei etape

3 prețul cuprinde realizarea și difuzarea advertorialelor, pe fiecare dintre cele trei etape

4 prețul reprezintă realizarea bannerului web

5 prețul cuprinde toate activitățile necesare pentru realizarea campaniei pe Facebook/Instagram, pe fiecare dintre cele trei etape

6 prețul reprezintă realizarea unui portofoliu de fotografii

7 prețul reprezintă realizarea unei prezentări

8 prețul reprezintă organizarea unui eveniment, defalcat pe costuri (transport, cazare, masă, alte servicii prevăzute în caietul de sarcini etc.)

 

Participanții la consultare

Persoanele/organizațiile din piața de profil relevantă în raport cu obiectul consultării la care Autoritatea Contractantă se așteaptă să participe în cadrul consultării pieței. În conformitate cu art. 19 alin. (1) din HG nr. 395/2016 și art. 139 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, orice persoană/organizaţie interesată poate transmite Autorităţii Contractante opinii, sugestii sau recomandări cu privire la aspectele supuse consultării.

  1. Mențiuni cu privire la măsurile ce vor fi luate împotriva denaturării concurenţei şi/sau încălcării principiilor nediscriminării şi transparenţei atât în cadrul consultării pieței cât și în cadrul procedurii de atribuire asociate
  2. Respectarea principiilor care stau la baza atribuirii contractelor de achiziţie publică: transparență, tratament egal, principiul proporționalității și nediscriminării.

 

  1. Derularea consultării pieței din timp și la scară cât mai largă, prin utilizarea regulilor de publicitate și transparență prevăzute de legislația în domeniul achizițiilor publice:
    1. publicarea Anunţului privind consultarea pieței în SEAP precum şi pe website-ul ANCPI;
    2. publicarea în SEAP, înainte de momentul iniţierii procedurii de atribuire, a rezultatului procesului de consultare a pieţei prin utilizarea unui Raport privind consultarea pieței.
  2. ANCPI nu discriminează atunci când stabilește participanții vizați în cadrul procesului de consultare a pieței. Sunt invitați să participe la consultarea de piață atât operatori economici din piața de profil relevantă în raport cu obiectul consultării cât și:
  3. asociații profesionale din domeniu;
  4. autorități publice;
  5. experți independenți;
  6. grupuri de societăți/organizații dintr-un anumit domeniu de activitate.
  7. Informațiile primite în cadrul consultării pieței vor fi puse la dispoziția celorlalți potențiali ofertanți prin intermediul Raportului privind consultarea pieței, cu excepția acelor informații indicate şi dovedite de participanții la consultarea pieței ca fiind date cu caracter personal, secrete tehnice sau comerciale sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuală.

 

  1. Participanții la procesul de consultare a pieței trebuie să fie conștienți de faptul că orice procedură de achiziție ce va rezulta ulterior acestui demers se va desfășura în mod competitiv, prin comunicarea în mod deschis, transparent și echitabil, folosind instrumentele de mai sus.

 

  1. ANCPI menține confidențialitatea comercială a informațiilor primite în timpul consultărilor, în conformitate cu legislația aplicabilă.

 

  1. ANCPI cere participanților să identifice orice aspect al opiniilor/sugestiilor/recomandărilor lor pe care le consideră sensibile din punct de vedere comercial pentru a se asigura că acele informații nu vor fi folosite fără acordul acestora.

 

  1. În urma derulării procesului de consultare a pieței nu se va avantaja niciun potențial ofertant – Raportul privind consultarea de piată va fi publicat în SEAP, înainte de derularea procedurii de atribuire.

 

  1. ANCPI formulează cerințele în așa fel încât să nu favorizeze un anumit participant la consultări sau un anumit grup de participanți – se vor întocmi minute de sedință la intalnirile cu operatorii economici in cazul in care acestea se vor organiza.

 

  1. ANCPI nu aplică criterii de calificare pentru selectarea participanților în cadrul consultării pieței.

 

  1. ANCPI va stabili termene corespunzătoare pentru depunerea ofertelor.

 

  • Termenul până la care se transmit propunerile persoanelor interesate în cadrul procesului de consultare:

 

Persoanele/organizațiile interesate să participe la procesul de consultare a pietei vor transmite soluțiile/opiniile/sugestiile/recomandările lor la adresa de mail dedicată consultarepiata@ancpi.ro in termen de 15 zile calendaristice de la data publicarii anuntului in SEAP (www.e-licitatie.ro) / website-ul Autoritatii contractante (www.ancpi.ro).

 

  • Termenul până la care se desfăşoară procesul de consultare:

15 zile calendaristice de la data expirării termenului limită de depunere a soluțiilor.

 

  1. Descrierea modalităţii de desfăşurare a consultării, respectiv modul în care se va realiza interacţiunea cu operatorii economici ce răspund la invitaţia autorităţii contractante, solicitarea menționării elementelor confidențiale din cadrul soluțiilor:

Soluțiile financiare și tehnice (sugestii/propuneri pentru caietul de sarcini) sau recomandările cu privire la aspectele supuse consultării vor fi transmise de către operatorii economici interesați numai prin mijloace electronice la adresa de e-mail: consultarepiata@ancpi.ro până la termenul limită stabilit în cadrul Anunțului de consultare a pieței.

ANCPI își rezervă dreptul de a organiza întâlniri individuale sau comune ori evenimente deschise pentru persoanele/organizațiile interesate, în cadrul cărora se poartă discuţii cu privire la opiniile, sugestiile sau recomandările pe care acestea le-au transmis sau la subiecte de interes general, cum ar fi, dar fără a se limita la acestea, structura pieţei, tendinţele preţurilor şi alte elemente comerciale specifice în sectorul de interes, aspecte tehnice, inovative, de integrare socială sau legate de protecţia mediului, care pot fi valorificate în cadrul procedurii de atribuire.

 

 

  1. Alte aspecte legate de consultarea de pieței

 

  1. Autoritatea contractantă poate lua în considerare opiniile, sugestiile sau recomandările primite, în cazul în care le consideră relevante.

 

  1. Participanții la consultarea de piață vor indica şi vor dovedi în cuprinsul solutiilor prezentate care informaţii sunt confidenţiale întrucât sunt: date cu caracter personal, secrete tehnice sau comerciale sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuală. Informaţiile indicate de operatorii economici ca fiind confidenţiale trebuie să fie însoţite de dovada care le conferă caracterul de confidenţialitate, în caz contrar ANCPI nu poate fi ținută vinovată de publicarea informațiilor/soluțiilor/sugestiilor primite în cadrul procesului de consultare a pieței.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
English
Romanian English