Bucureşti, 11.12.2020 – FACILITĂȚI PENTRU SEMNAREA ELECTRONICĂ A DOCUMENTELOR

Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI) continuă procesul de optimizare a sistemului informatic integrat de cadastru și carte funciară eTerra. Angajații și partenerii ANCPI care au acces în eTerra cu user și parolă semnează documentele direct în browser, o singură dată, indiferent de numărul acestora, scurtând astfel timpul alocat depunerii și soluționării lucrărilor.

 

ANCPI, instituție aflată în subordinea Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației (MLPDA), continuă procesul de transformare digitală a activității instituției. Astfel, toți utilizatorii sistemului informatic integrat de cadastru și carte funciară eTerra (notari, persoane fizice și juridice autorizate să execute lucrări de cadastru, executori judecătorești, angajați ANCPI etc.) folosesc semnătura multiplă în browser.

”Principalul avantaj este că, indiferent de numărul de documente atașate unei cereri, este suficientă o singură acțiune de semnare, ceea ce scurtează timpul alocat depunerii și soluționării lucrărilor. Astfel, este ușurată atât munca angajaților ANCPI, a celor din oficiile teritoriale, cât și cea a partenerilor noștri. Acest lucru înseamnă creșterea eficienței și calității serviciilor pe care le oferim cetățenilor”, a explicat Laurențiu Alexandru Blaga, președinte – director general al ANCPI.

Specialiștii ANCPI lucrează, în această perioadă, la implementarea altor funcționalități ale aplicației eTerra – generarea automată a documentației cadastrale și autentificarea cu certificat digital.

SERVICIUL COMUNICARE

AL AGENȚIEI NAȚIONALE DE CADASTRU ȘI PUBLICITATE IMOBILIARĂ

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Romanian
English Romanian