Consultare de piață pentru achiziția de “Realizarea de produse de informare și promovare – campania de informare Faza II a Proiectului Major ‘Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România'”

ANUNȚ PRIVIND CONSULTAREA PIEȚEI

 I. Denumirea autorităţii contractante şi datele de contact:

Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară cu sediul în București, Splaiul Independenței nr.202A, sector 6, Tel/fax: 021.315.25.20

         II. Adresa de internet unde sunt publicate informaţiile cu privire la procesul de consultare a pieţei:

www.e-licitatie.ro/ Anunturi /Consultarea pietei;

Website ANCPI (www.ancpi.ro)

        III. Obiectul consultării de piaţă:

Soluţie financiară în vederea demarării achiziţiei de Realizare de produse de informare și promovare – campania de informare Faza II a Proiectului Major „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”

         IV. Contextul realizării consultării pieței

 

Până la 31 decembrie 2023, Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI) a fost beneficiara Proiectului major „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România” (Faza I), cofinanțat prin Programul Operațional Regional.

Prin Legea 338/2023, Proiectul a fost etapizat astfel încât, începând cu 1 ianuarie, 2024, Faza II a Proiectului beneficiază de finanțare prin Programul Creștere Inteligentă, Digitalizare și Instrumente Financiare (PoCIDIF) 2021-2027.

În desfășurarea campaniei de informare din Faza II a Proiectului major trebuie respectate atât prevederile Ghidului de identitate vizuală „Vizibilitate, Transparență și Comunicare în perioada de programare 2021-2027”, cât și răspunsul Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene nr.G2024/37306/25.09.2024, înregistrat la ANCPI cu nr. 39066/26.09.2024, la solicitarea de clarificări formulată de ANCPI, respectiv faptul că, în cazul proiectelor etapizate, materialele de informare și promovare trebuie să conțină identitățile vizuale pentru ambele perioade de programare (2014-2020 și 2021-2027).

În consecință, pentru Faza II a Proiectului major, este necesară machetarea și realizarea de produse de informare și promovare care să conțină ambele perioade de programare (2014-2020 și 2021-2027).

Autoritatea contractantă dorește să achiziționeze produse de informare și promovare necesare campaniei de informare din Faza II a Proiectului major.

În vederea pregătirii achiziției publice de produse de informare și promovare și pentru organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire, considerăm că se impune organizarea unui proces de consultare a pieței, deoarece nu există prețuri istorice pentru toate produsele care trebuie achiziționate.

Scopul desfășurării prezentului proces de consultare a pieței este:

  • de a obține o înțelegere suplimentară în ceea ce privește piața relevantă a obiectului achiziției;
  • de a cunoaște numărul și capacitatea operatorilor economici eligibili, relația între operatorii economici care acționează pe piața relevantă, oportunitățile de cooperare și intensitatea concurenței, noile soluții disponibile pe piață și evaluarea ideilor, folosirea cunoștințelor și a experienței operatorilor economici care acționează pe piața relevantă pentru a îmbunătăți documentele achiziției (caiet de sarcini/specificații tehnice, propunere de contract, strategia de contractare, prețuri estimate etc.)
  • de a informa operatorii economici cu privire la planurile de achiziție ale Autorității Contractante;

      V. Descrierea necesităților Autorității contractante

Desfășurarea campaniei de informare aferentă Fazei II a Proiectului major ”Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România” Conform răspunsului Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene la solicitarea de clarificări formulată de ANCPI, respectiv faptul că, în cazul proiectelor etapizate, materialele de informare și promovare trebuie să conțină identitățile vizuale pentru ambele perioade de programare (2014-2020 și 2021-2027). În consecință este necesară realizarea unor produse de informare și promovare care să conțină identitățile vizuale pentru ambele perioade de programare (2014-2020 și 2021-2027).

       VI. Participanții la consultare

Persoanele/organizațiile din piața de profil relevantă în raport cu obiectul consultării la care Autoritatea Contractantă se așteaptă să participe în cadrul consultării pieței. În conformitate cu art. 19 alin. (1) din HG nr. 395/2016 și art. 139 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, orice persoană/organizaţie interesată poate transmite Autorităţii Contractante opinii, sugestii sau recomandări cu privire la aspectele supuse consultării.

        VII. Mențiuni cu privire la măsurile ce vor fi luate împotriva denaturării concurenţei şi/sau încălcării principiilor nediscriminării şi transparenţei atât în cadrul consultării pieței cât și în cadrul procedurii de atribuire asociate

  1. Respectarea principiilor care stau la baza atribuirii contractelor de achiziţie publică: transparență, tratament egal, principiul proporționalității și nediscriminării.

 

  1. Derularea consultării pieței din timp și la scară cât mai largă, prin utilizarea regulilor de publicitate și transparență prevăzute de legislația în domeniul achizițiilor publice:

a. publicarea Anunţului privind consultarea pieței în SEAP precum şi pe website-ul ANCPI;

b. publicarea în SEAP, înainte de momentul iniţierii procedurii de atribuire, a rezultatului procesului de consultare a pieţei prin utilizarea unui Raport privind consultarea pieței.

  1. ANCPI nu discriminează atunci când stabilește participanții vizați în cadrul procesului de consultare a pieței. Sunt invitați să participe la consultarea de piață atât operatori economici din piața de profil relevantă în raport cu obiectul consultării cât și:

a. asociații profesionale din domeniu;

b. autorități publice;

c. experți independenți;

d. grupuri de societăți/organizații dintr-un anumit domeniu de activitate.

4. Informațiile primite în cadrul consultării pieței vor fi puse la dispoziția celorlalți potențiali ofertanți prin intermediul Raportului privind consultarea pieței, cu excepția acelor informații  indicate şi dovedite de participanții la consultarea pieței ca fiind date cu caracter personal, secrete tehnice sau comerciale sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuală.

 

  1. Participanții la procesul de consultare a pieței trebuie să fie conștienți de faptul că orice procedură de achiziție ce va rezulta ulterior acestui demers se va desfășura în mod competitiv, prin comunicarea în mod deschis, transparent și echitabil, folosind instrumentele de mai sus.

 

  1. ANCPI menține confidențialitatea comercială a informațiilor primite în timpul consultărilor, în conformitate cu legislația aplicabilă.

 

  1. ANCPI cere participanților să identifice orice aspect al opiniilor / sugestiilor / recomandărilor lor pe care le consideră sensibile din punct de vedere comercial pentru a se asigura că acele informații nu vor fi folosite fără acordul acestora.

 

  1. Procedura de atribuire asociată procesului de consultare a pieței se va derula separat, on line, prin intermediul SEAP.

 

  1. În urma derulării procesului de consultare a pieței nu se va avantaja niciun potențial ofertant – Raportul privind consultarea de piață va fi publicat în SEAP, înainte de derularea procedurii de atribuire.

 

  1. ANCPI formulează cerințele în așa fel încât să nu favorizeze un anumit participant la consultări sau un anumit grup de participanți – se vor întocmi minute de ședință la întâlnirile cu operatorii economici în cazul în care acestea se vor organiza.

 

  1. ANCPI nu aplică criterii de calificare pentru selectarea participanților în cadrul consultării pieței.

 

  1. ANCPI va stabili termene corespunzătoare pentru depunerea ofertelor.

 

     VIII. Termenul până la care se transmit propunerile persoanelor interesate în cadrul procesului de consultare:

 

Persoanele/organizațiile interesate să participe la procesul de consultare a pieței vor transmite soluțiile/opiniile/sugestiile/recomandările lor la adresa de mail dedicată consultarepiata@ancpi.ro în termen de 7 zile de la data publicării anunțului în SEAP (www.e-licitatie.ro). Documentele transmise vor fi semnate cu semnătură electronică extinsă bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat în condițiile legii.

        IX.  Termenul până la care se desfăşoară procesul de consultare:

 

5 zile de la data expirării termenului limită de depunere a soluțiilor.

        X. Descrierea modalităţii de desfăşurare a consultării, respectiv modul în care se va realiza interacţiunea cu operatorii economici ce răspund la invitaţia autorităţii contractante, solicitarea menționării elementelor confidențiale din cadrul soluțiilor:

 

Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară își rezervă dreptul de a invita la consultări operatorii economici în vederea lămuririi unor aspecte privind soluția financiară.

        XI. Alte aspecte legate de consultarea de pieței

  1. Autoritatea contractantă poate lua în considerare opiniile, sugestiile sau recomandările primite, în cazul în care le consideră relevante.
  2. Participanții la consultarea de piață vor indica şi vor dovedi în cuprinsul soluțiilor prezentate care informaţii sunt confidenţiale întrucât sunt: date cu caracter personal, secrete tehnice sau comerciale sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuală. Informaţiile indicate de operatorii economici ca fiind confidenţiale trebuie să fie însoţite de dovada care le conferă caracterul de confidenţialitate, în caz contrar ANCPI nu poate fi ținută vinovată de publicarea informațiilor/soluțiilor/sugestiilor primite în cadrul procesului de consultare a pieței.
  3. Informațiile necesare pentru derularea procesului de consultare a pieței sunt:

 

Machetarea și realizarea următoarelor produse de informare și promovare:

 

  1. Placă permanentă

40 de bucăți

Întocmire machetă grafică.

Dimensiune minimă 80×50 cm.

Material confecționare: dibond (aluminiu compozit).

Policromie.

Print rezistent la raze UV și condiții meteo.

Plăcile permanente vor fi instalate pe zid sau pe perete, la într-un loc vizibil, la sediul ANCPI și la sediile tuturor partenerilor din Proiect (sedii ale Oficiilor de Cadastru și Publicitate Imobiliară – 39 de județe), la intrarea principală în clădire sau la intrarea în sălile destinate lucrului cu publicul.

Transportul plăcilor de la sediul Autorității contractante la sediile OCPI, obținerea autorizației de instalare, dacă este cazul, precum și montarea plăcilor sunt obligațiile exclusive ale Contractantului.

Informații care trebuie inscripționate obligatoriu: a) Identitățile vizuale ale ambelor perioade de programare (2014-2020 și 2021-2027) b) Numele Proiectului și programul prin care este finanțat c) Obiectivul proiectului d) Valoarea totală e) Numele beneficiarului.

2.   Mapă

100 bucăți

Întocmire machetă grafică cu identitățile vizuale ale ambelor perioade de programare (2014-2020 și 2021-2027) pe baza machetei realizate în Faza I a Proiectului major (pe care o pune la dispoziție Autoritatea Contractantă).

Format A4, două biguri, policromie, offset.

  1. Roll up

1 bucată

Întocmire machetă grafică cu identitățile vizuale ale ambelor perioade de programare (2014-2020 și 2021-2027) pe baza machetei realizate în Faza I a Proiectului major (pe care o pune la dispoziție Autoritatea Contractantă).

Dimensiune: 2,5 m x 0,8 m.

  1. Agendă

100 bucăți

Dimensiune A5

256 pagini, 4 pagini insert (vizualul plus slogan proiect, descriere proiect, harta României, calendar 2025), policromie.

Întocmire machetă grafică cu identitățile vizuale ale ambelor perioade de programare 2014-2020 și 2021-2027 pe baza machetei realizate în Faza I a Proiectului major (pe care o pune la dispoziție Autoritatea Contractantă).

Hârtia de 80-100 gsm, culoare albă sau ivoire.

Copertă din piele ecologică personalizată pe coperta 1 cu identitățile vizuale ale ambelor perioade de programare (2014-2020 și 2021-2027), aplicate cu timbru sec (5 poziții).

Legată cu spirală.

Nedatată.

  1. Memory stick

100 bucăți

Memorie 64 GB

Personalizat cu emblema UE, însoțită obligatoriu de declarația de finanțare.

Întocmire machetă grafică.

Forma dreptunghiulară

Retractabil

Material metalic

Interfață USB 3,2

Culoare argintiu mat

  1. Pix

100 bucăți

Metalic

Argintiu

Personalizat cu emblema UE, însoțită obligatoriu de declarația de finanțare.

Întocmire machetă grafică.

Culoare de scriere: albastru.

  1. Realizarea de Machete pentru:

Comunicat de presă

Prezentare power point.

 

 

  1. Soluțiile financiare se vor prezenta conform tabelului următor:
Material Nr. buc. Val. unitară TOTAL fără TVA
Placă permanentă 40
Mapă 100
Roll up 1
Agendă 100
Memory stick 100
Pix 100
Machetă pentru Comunicat de presă 1
Machetă pentru Prezentare power point. 1

Descarcă documente

# Fișier Dimensiune fișier
1 pdf Erata anunt 762 KB
2 pdf Anunt consultare piata-specificatii tehnice 2 MB
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Romanian
English Romanian